Anna palautetta

Miten onnistuimme? Anna meille palautetta, niin voimme oppia ja tulla entistä paremmiksi.

Sähköisen asiakaspalautelomakkeen kautta voit antaa meille yleistä palautetta tai tehdä reklamaation. Asiakaspalaute otetaan käsittelyyn sinua hoitaneessa toimipisteessä. Huomioithan palautetta antaessasi, että asiakaspalautelomaketta ei ole tarkoitettu arkaluontoisten henkilö- tai terveystietojen kirjaamiseen. Otamme sinuun yhteyttä viiden (5) arkipäivän sisällä asiakaspalautteen saapumisesta.

Reklamaatiokanavat

Kuinka toimia, jos olet tyytymätön saamaasi hoitoon tai palveluun? Lue lisää.

Whistleblowing

Pyrimme joka tilanteessa toimimaan vastuullisesti, lainmukaisesti ja yrityksemme eettisten arvojen mukaisesti. Mikäli epäkohtia toiminnassamme esiintyy, haluamme niistä tiedon.

Aavassa ja Pikkujätissä on käytössä luottamuksellinen ilmoituskanava, jonka kautta henkilöstömme ja sidosryhmämme voivat turvallisesti kertoa havaitsemistaan väärinkäytöksistä.

Ilmoituskanava pohjautuu Whistleblowing EU-direktiivin kautta ohjattuun ja Ilmoittajansuojelulailla (1171/2022) säädettyyn velvoitteeseen perustaa yhteisökohtainen ilmoituskanava yhteiskunnallista kontekstia sivuaville väärinkäytöksille.

Whistleblowing-ilmoitus on tarkoitettu tilanteeseen, jossa epäilet, että yrityksessämme on tapahtunut rikos tai väärinkäytös tai muu yrityksemme arvojen vastainen toiminta. Voit jättää ilmoituksen ilmoituskanavassamme.

Huomaathan, että tavanomaista asiakaspalautetta ja kehitysehdotuksia annetaan vain Aavan asiakaspalautekanavan kautta.